2013. szeptember 4., szerda

Háát, most eszembe jutott, hogy nekem van egy ilyen..hm.. blogom.. ez nagyon szép és jó, épp csak annyi a bökkenő, hogy azóta, hogy létrehoztam a blogot, mert támadt egy remek ötletem, miszerint kellene egy párizsi eseménynapló, nem írtam bele egy mukkot sem.

Pedig rengeteg jó dolgot csináltam a nyáron. Meg amúgy is egész érdekes  életem van, csöppet eseménydús.. Haha, ez talán túlzás, mondjuk inkább azt, hogy egész jól beosztották nekem. Na igen. 
És az sem utolsó szempont, hogy néhanapján írok egy-két sort. Ez a blogírás pedig egész jó stilisztikai gyakorlat lesz azt hiszem, és ha valaki még olvas is, akkor kész főnyeremény. 
Ráadásul, a blogomnak francia(!!!!!) url-je van, wow. Említettem már, hogy imádom ezt a nyelvet? Ugye, milyen gyönyörű?

Nemsokára jelentkezek egy bővebb bejegyzéssel, addig is....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése